VW ID.3

20-03-2020 10:42
VW ID.3

Przewaga dzięki równowadze. Oto VW ID.3!

Nowe hasło Volkswagena ma opisywać całkiem nowy model w ofercie. Oto elektryczny odpowiednik Golfa.  Cyfra 3 wskazuje, że ID.3 należy do segmentu aut kompaktowych. Gama ma się w przyszłości zwiększyć o auta mniejsze i większe zaplanowane już w bliskiej przyszłości. ID.3 zaczyna po kultowym Garbusie i Golfie ważny rozdział w historii marki i jej rozwoju.


 Nowe technologie otwierają kolejne możliwości.

ID.3  został od podstaw zaprojektowany jako auto tylko elektryczne. Dlatego według producenta jest pierwszym samochodem, który dzięki redukcji emisji CO2 w łańcuchu dostaw i produkcji. A emisje dwutlenku węgla, które ciężko wyeliminować będą kompensowane przez kolejne projekty mające na celu pomoc w ochronie środowiska.

Przyjemność z jazdy. 

Dlaczego nowa konstrukcja daje tyle przyjemności? To gwarantuje pełny moment obrotowy od chwili uruchomienia silnika. Jednostajne, dynamiczne przyspieszenie dostępne jest od ruszenia z miejsca. Cicha praca jest efektem bezszelestnej pracy jednostki napędowej. Wraz ze wzrostem prędkości jest nadal cicho to duża zaleta... Masa własna to 1600 kg. Długość tego auta to 426 cm. Auto wielkości dużego auta miejskiego lub kompaktowego zawiera przestronne wnętrze w nowoczesnej odsłonie.

Innowacyjne światła LED Matrix od VW.

Aż chce się rozsiąść za sterami tego elektryka!


 

Nowością tego elektryka jest, że gdy właściciel podchodzi do swego auta.  Wtedy nowy model VW ma sprawiać wrażenie, że budzi się i rozpoznaje kierowcę. Wita właściciela mrugnięciem reflektorów LED! Oświetlenie drogi  ma perfekcyjnie działać w każdych warunkach pogodowych. Dopasowuje się do  każdego otoczenia. Działanie znane już z aut tej marki.

Bezpłatne ładowanie na terenie Europie w pierwszym roku!

Bezpłatne ładowanie w Europie w pierwszym roku użytkowania.


Posiadacze edycji specjalnej ID.3 1ST oprócz radości z nowego auta będą mogli korzystać z serwisu ładowania ,,We Charge,,. Publiczne punkty ładowania samochodów będą dostępne przez rok od daty rejestracji. To ponad 100 tysięcy punktów ładowania w Europie. A szczegółowa lista stacji ładowania w Polsce zostanie opublikowana w przyszłym roku.

Opcjonalny system Wallbox. Ładowanie z gniazda domowego.



System Wallbox będzie dostępny w dwóch wersjach, z różną mocą ładowania.  Volkswagen będzie wkrótce oferował domowe "gniazdko wysokiej mocy". Po zainstalowaniu urządzenia      można podłączyć do niego auto, a po kilku godzinach ruszyć z  naładowaną baterią.

Seryjne auto będzie oferowane jest z małą baterią (45 kWh). Zasięg to 330 km. Powinno to wystarczyć do jazdy w mieście.

Model w bogatej opcji kosztuje około 170 tysięcy zł. Na jednym ładowaniu Volkswagen przejedzie około 430 km.

Najtańszy bazowy Volkswagen ID.3 o mocy 115 kW (ok. 160 KM) ma kosztować w Polsce poniżej 130 tys. zł.


Zapraszamy do salonów VW już wkrótce.